Veelgestelde vragen

Wanneer u meerdere producten bestelt, bijvoorbeeld een vracht weidehooi en een big bag houtpellets worden deze apart van elkaar verzonden. Dit komt omdat deze producten vanaf verschillende locaties afkomstig zijn. Onze afdeling 'Planning' houdt u op de hoogte van de verschillende aflevermomenten
Ja dat kan, met uitzondering van onze veilingproducten kunt u ook een bestelling plaatsen zonder account. Kies hiervoor de optie om als gast af te rekenen in de winkelwagen.
Indien u de veiling wint, krijgt u een bestelbevestiging via de mail en sms. Als uw bestelling bij ons binnen is, neemt de afdeling planning binnen 24 uur contact op om het meest ideale aflevermoment met u te bepalen.
Ja, u heeft een account nodig om mee te doen aan de veiling. U kunt een account aanmaken bovenaan de pagina door op de knop 'Registreren' te klikken. Na registratie wordt uw account gekeurd, dit duurt gemiddeld 1 werkdag. Na goedkeuring kunt u gebruik maken van onze webshop en meebieden op de veilingproducten.
Bij Fouragehandel Bus willen we altijd kwaliteitsproducten leveren, voldoet uw bestelling onverhoopt toch niet aan uw verwachting? Neem dan even contact met ons op, dan zoeken we een gepaste oplossing voor u! Uiteindelijk is voor ons één ding belangrijk en dat is dat u tevreden bent! 
Het bieden gaat heel eenvoudig. Tijdens de dag loopt de prijs van 06:00 tot 22:30 uur langzaam naar beneden. In deze periode kunt u bieden op het product. Uw bod blijft staan totdat de prijs is gezakt naar uw bod of totdat een collega u overbiedt. Via de mail wordt u op de hoogte gehouden van de veiling. Zodat u op ieder moment weer mee kan bieden of uw bod kan intrekken. Indien u de veiling wint, krijgt u een bestelbevestiging via de mail en sms. 
Ja dat kan zeker! Als u een product meteen wilt kopen voor de dan getoonde prijs klikt u op de knop 'Direct kopen'. Voordeel hiervan is dat u de veiling niet af hoeft te wachten en het product direct voor u is!
Via de button 'Registreren' bovenaan de pagina kunt u geheel vrijblijvend een account aanmaken voor Fouragehandel Bus. Na het aanmaken van uw account, wordt uw account binnen 1 werkdag gekeurd. Na goedkeuring van uw account kunt u deelnemen aan de veiling of een ander product met een vaste prijs aanschaffen via onze webshop.
Op de productpagina wordt de verwachte leverdatum getoond. Gemiddeld ligt dit tussen de 1 en 5 werkdagen.
Dit kan meerdere oorzaken hebben: 1: Heeft u recent een account aangemaakt? Dan duurt het het gemiddeld 1 werkdag voordat uw account is goedgekeurd, hierna kunt u inloggen en gebruik maken van onze webshop. 2: U bent uw wachtwoord vergeten. U kunt een nieuw wachtwoord opvragen via deze link: https://www.fouragehandelbus.nl/customer/account/forgotpassword/. U ontvangt vervolgens een e-mail waarmee u uw wachtwoord kan wijzigen.
Nadat u een vracht heeft uitgekozen en dus gekocht, ontvangt u een bevestiging via het veilingsysteem. Vervolgens krijgt u een bevestiging van onze logistieke planning, zodat u precies weet op welke dag de levering van uw veilingproduct ingepland staat. Een dag van te voren krijgt u een telefoontje met een tijdsindicatie omtrent de aflevering. De chauffeur belt u, zo mogelijk, nog een half uurtje vóór aankomst op uw bedrijf.
Zolang uw bestelling nog niet is verzonden kan uw bestelling nog geannuleerd of gewijzigd worden. Wijzigingen of annuleringen kunnen per telefoon of email worden doorgegeven. Email: info@fouragehandelbus.nl, telefoon: 0595 - 252147.
De bevestiging van uw bestelling verzenden wij altijd naar uw e-mailadres en kunt u terugvinden als u inlogt in uw account op Fouragehandelbus.nl, onder het kopje 'Bestellingen'.
Dat is uiteraard mogelijk! Kunt een product niet terugvinden in onze webshop? Neem dan even contact met ons op via info@fouragehandelbus.nl, omschrijf welk product u zoekt en in welke hoeveelheid. Na ontvangst van uw aanvraag, nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.
Dit is de meeste gevallen mogelijk, door contact met ons op te nemen via info@fouragehandelbus.nl of bel met 0595 252 147. U kunt er ook voor kiezen om tijdens het afrekenen een opmerking te plaatsen in het daarvoor bestemde invoerveld. Wij zullen hier dan rekening mee houden en het product afleveren op de desgewenste datum. Mocht het om transport redenen niet mogelijk zijn om op deze specifieke datum af te leveren dan zullen wij hiervoor contact met u opnemen.